Thursday 1 November 2012

Aaronators 1st Anniversary - 23rd June 2012



Hello again Aaronators !!! 
So yes, we turned 1year old in June, 2012.. okkkk, news dah lapuk ek! Maaf again ya! But InsyaAllah, kami akan try to update blog ni secara konsisten from now on. 

Majlis ini kami rancang dalam masa yang agak singkat disebabkan jadual Aaron yang amat padat. Party yang bertemakan "White & Pink" amat bersesuaian dengan deco The Fullhouse, venue anniversary kami pada petang tersebut. Kalau tak percaya, kejap lagi tengok gambar2 kami k ! MeleTOP uols !! hehe (Aaron tak minat pink sgt actually, but CM's insist Aaron come in pink.. TQ AA for always accomodating us!) 

CM's decided to have a very santai evening.. so kami tidak pun mengaturcarakan sebarang games, etc.. sebab target kami adalah untuk memberi members berdaftar, masa untuk bermesra dengan each other dan juga Aaron's family. Well, sometimes less is more !! *winks*

Majlis yang dihadiri approx seramai 100org is based on 1st come 1st serve basis dan ONLY for registered members.. Anniversary Hi Tea ini turut dimeriahkan dengan kehadiran semua anggota family Aaron, dan juga Alyph dari SleeQ. 

Lets juz get to the pictures shall we??!! LOL .. But before that, saya bagi pihak CM's ingin mengucapkan ribuan terimakasih yang tidak terhingga to ALL members yang tidak jemu-jemu memberi sokongan pada fanclub, CM's and also to Aaron Aziz. Mohon maaf atas setiap kekurangan dari pihak kami dari apa jua sudut. We are still learning and will improve as we go along.. Do check us out always on FB and Twitter for upcoming events. Enjoy the photos !!! Heartz U Deep Deep !!










No comments:

Post a Comment