Friday 14 February 2014

Projek Banjir Aaronators

Salam!

Beberapa bulan yang lalu, negeri pantai timur telah mengalami bencana alam yang teruk. Jadi, Aaronators telah mengambil inisiatif untuk mengadakan projek amal kali kedua. sebelum ni, kita pernah adakan projek amal untuk anak-anak yatim. so, kali ni untuk mangsa-mangsa banjir pulak.

SleeQ pon terlibat sama dalam menjayakan projek ini. 

Aaronators, Aaron dan SleeQ telah sama-sama berkumpul dan membeli beberapa barang keperluan untuk mangsa banjir dan Alhamdulillah sambutan amat menggalakkan serta barang yang didermakan juga sangat banyak. Semoga Allah dapat melimpahkan rezeki buat semua yang menjayakan projek ini. Semoga Allah dapat juga memberkati budi baik anda semua! Amin. Terima kasih yang tak terhingga pada semua ye!

Enjoy the photos!









Sekiannnn..

::xoxo::

3 comments:

  1. Haiiiii..Cakkk!!
    done follow sini no. 455
    sudilah kiranya follow me back yea..
    he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    dan my 2nd blog
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  3. Seorang lelaki asnaf fakir miskin bernama Adila bin Suboh. Dia berasal dari Melaka. Dia sentiasa berada dalam keadaan daif dan hidup dalam serba kekurangan. Dia tidak mampu menyara keluarga kerana kesempitan wang. Sesiapa yang ingin menghulurkan sumbangan wang secara ikhlas, boleh derma ke akaun maybank orang miskin 151089317354 Adila Bin Suboh. Terima kasih.

    ReplyDelete